ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 – Προπτυχιακοί φοιτητές του Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025

Παρακαλούνται όλοι οι προπτυχιακοί φοιτητές του Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας να προβούν στην  δήλωση μαθημάτων για το χειμερινό εξάμηνο ακαδ. έτους 2024-2025 μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας (https://progress.upatras.gr)  από  Τετάρτη 06 Νοεμβρίου 2024 μέχρι και Παρασκευή 29Νοεμβρίου 2024. 

Προσοχή:

  • Απαραίτητη προϋπόθεση η επανεγγραφή στο χειμερινό εξάμηνο 2024-2025 (δεν αφορά τους πρωτοετείς για το 1ο εξάμηνο λόγω αρχικής εγγραφής από τη Γραμματεία)
  • Η διαδικασία δήλωσης αφορά όλους/όλες τους φοιτητές/ριες συμπεριλαμβανομένων και του πρώτου έτους.
  • Οι φοιτητές δηλώνουν όλα τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου, τόσο τα υποχρεωτικά, όσο και τα μαθήματα επιλογής στα οποία προτίθενται να εξεταστούν στην περίοδο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου ακαδ. έτους 2024-2025. Εάν παραλείψουν να δηλώσουν κάποιο μάθημα δεν θα μπορέσουν να συμμετέχουν στην εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος.
  • Οι φοιτητές των παλαιών Προγραμμάτων Σπουδών θα εισέρχονται στους συνδέσμους που χρησιμοποιούσαν και παλαιότερα με τους νέους κωδικούς τους upnet id.

 

Ενημερώνουμε τους/τις φοιτητές/-τριες ότι οι εισακτέοι παρακαλούνται να συμβουλευτούν την ιστοσελίδα https://vgiannakop.upnet.gr/δηλώσεις-μαθημάτων/ :

  1. Οι εισακτέοι 2019 παρακαλούνται να συμβουλευτούν Κανόνες Δήλωσης Μαθημάτων ΠΠΣ Ιστορίας Αρχαιολογίας – ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ 2019
  1. Οι εισακτέοι 2020 παρακαλούνται να συμβουλευτούν Κανόνες Δήλωσης Μαθημάτων ΠΠΣ Ιστορίας Αρχαιολογίας – ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ 2020
  1. Οι εισακτέοι 2021παρακαλούνται να συμβουλευτούν Κανόνες Δήλωσης Μαθημάτων ΠΠΣ Ιστορίας Αρχαιολογίας – ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ 2021

 

  • Οι υποβαλλόμενες αιτήσεις μετά την ημερομηνία λήξης περί έγκρισης εκ μέρους της Συνέλευσης εκπρόθεσμης δήλωσης μαθημάτων, θα απορρίπτονται, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη την εμπειρία που έχει αποκτήσει η Συνέλευση και θεωρώντας πως υπάρχουν στη διάθεση των φοιτητών μας πολλά μέτρα/μέσα και διαδικασίες ώστε να γίνεται εμπρόθεσμα η ηλεκτρονική δήλωση μαθημάτων.
  •  Μετά την αποθήκευση δήλωσης να πραγματοποιείτε έλεγχο στο progress.upatras.gr  στην επιλογή «ακαδημαϊκό έργο» για το αν παρουσιάζονται σωστά στο τρέχον ακαδ. έτος τα μαθήματα που δηλώσατε.
  • Σε περίπτωση που δε εμφανίζονται, προσπαθείτε πάλι για δήλωση και αν συνεχίζει το πρόβλημα, επικοινωνείτε με την Γραμματεία του Τμήματος στο e-mail: mailto:secr-ha@upatras.grμέσα στις ημερομηνίες δήλωσης που έχουν ανακοινωθεί.
  • ΜΟΝΟΝ σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος, θα πρέπει να επικοινωνούν με την ομάδα του Τμήμα Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών στο e-mail: itdesk@upatras.gr.

 

 

Εκ της Γραμματείας

Skip to content